Tema: Re: "Drūžba"
Autorius: Rimas
Data: 2011-04-05 09:57:51
Elektrinė manau nesvarstoma.
Sklypas nemažas ir kabelių tampymas užpypia negyvai.

Mane jau sunervina, kai karcherį reikia iš garažo tyst ir kabelius
vyniot, o čia vyniok iš vieno sklypo galo į kitą.

Kaina nebūtinai tokia, gali būti ir 2x mažesnė, svarbu, kad būtų geras,
kokybiškas daiktas.

Kitas dalykas, tėvukas vis grasina, kad dujas keis į malkinį pečių, tai
vėlgi... :)