Tema: Re: "Drūžba"
Autorius: Sail
Data: 2011-04-05 09:11:59
Tamsta teisus, jei imanoma dirbti su elektrine, tai su ja tikriai patogiau,
ir kainuoja maziau, ir eksploatacija pigesne. Ir prie statybu geriau tinka.

Benzinas ten, kur nesiekia kabelis, t.y. labiau malkoms ruosti.

Nors va jei zmogus turi pakankamai pinigu, ir nusipirks benzinini pjukla uz
nurodyta suma, o naudos tik sode, tai tures amzina daikta, ir visada bus
patenkintas. Tai nera blogas variantas, tik kad neekonomiskas.

As ant bajerio seniuose sekmadieni nupirkau akcijini benzinini no-neima uz
250 litu (kaip uz tiek pagamina, neisivaizduoju). Tai numesiu kaime palepej,
mat karts nuo karto miske isgriuna medis, ir galima ji susipjaut ir malkom
pasiruost. Tai kadangi pjuklo reiks retai ir nedaug, todel ir emiau visiska
fufeli. Ismest jei ka bus negaila, o kol kas nu uzsivede ir veikia.