Tema: Re: rozetes ir jungikliai
Autorius: dz
Data: 2011-03-26 11:33:20
pas mane tokie patys jungiliai visam name, labai patenkintas

garaze vienoj vietoj reikejo 3gubo jungilio, kadangi legrando nera,
nusipirkau liregus kazkoki, tai ble vos menesi as su juo iskenciau, nes toks
neergonomiskas kad siaubas, pasikeiciau i lexel domino tai tas puse velnio,
nors aplamai 3gubas jungiklis yra blogis

--
www.rees.lt