Tema: Dyzelinio kuro degiklis i krosni
Autorius: Vidas Makauskas
Data: 2011-03-26 10:15:14
2008-09-02 sukuriau tema "Sildymo krosnis is zidinio"
http://www.biteplius.lt/lt/2forum.showPosts/694189.333-=(1430957182

Pernai isrengiau krosni is katilines puses ir zidinio stiklu svetaineje. I
krosni imurytas silumokaicio gyvatukas. Taigi rudeni betonuosiu grindis su
sildymo vamzdeliais ir ortakiais is katilines i kambariu radiatoriu nisas.
Gal but tose nisose kabinsiu "radiuatorius" paduodamo oro pasildymui. Tiek
zinau. O toliau vis dar svarstau 2007-02-04 sukurtoje temoje.
"Krosnis, vedinimas, boileris ir mazo galingumo silumos siurblys"
http://www.biteplius.lt/lt/2forum.showPosts/602740.333-=(216924533

Kol kas esu nuziurejes 5kW 300 litru talpos geotermini boileri. Nors mano
namas apsiltintas 20cm neoporu, kas atitinka 25cm polistirolo, bet abejoju
del to ar pakaks 190m2 sildomui plotui silumos. Todel reikalingas dar vienas
saltinis. Siuo metu galvoju, kad toks saltinis galetu buti dyzelinis
silumokaitis, ikistas i krosni.

> aras-s ra:
> vmi gi nusirasineja degiklio arba katilo nr jei degiklis "integruotas" ir
> tada isdavineja leidima pirkti beakcizi dyzelina kurenimui
> siep gi pas berazumi senas berzhas su padevetu degikliu
> kazkokiutais pabandyk su juo pasiryskinti
> seip jiokio skirtumo as nematau kaip tu siluma ishskaidysi po nama
> ar radiatoriais ar oru ar kokliuose akumuliuosi
> O dujinius degiklius kokliniam peciuje ir as esu mates (+)

Taigi, jeigu LEGALU istatyti degikli i krosni ir gauti beakcizi krosnini
kura tai man visas problemas issprestu. Iki keliu laipsniu salcio oru as
naudociau orini SS, o pasalus arba saltomis naktinis naudociau dyzeli. Cia
RTL'as mane atsalde nuo geoterminio su savo sildymo sistema. Tik kodel,
turedamas krosni su kaminu, tureciau pirkti visa gyzelini katila, irengineti
dar viena kamina ir uzimti katilineje plota?

Del viso sildymo suderinanmumo kreipsiuosi pas projektuotojus, bet sioje
temoje tikiuosi, kad bus padiskutuota ir apie degiklius. Man, pries
kreipiantis pas projektuotojus, reiketu ivairiu nuomoniu apie degiklius.
Jeigu dyzelio degikliu legaliai negaleciau isirengti tai domintu atidirbto
tepalo degikliai. Aisku galima butu diskutuoti ir apie dujas, bet si rudeni
kaiminysteje susprogo namas, kuriame zmones taip ir nespejo pagyventi. Taigi
su dujomis nerizikuosiu.

Pridedu komentara, kuris mano uzsidegima isirengti SS, atsalde.

RTL290 rase:
Papasakosiu apie savo pigiai isirengta sildymo sistema. Ja sudaro SS
oras-oras(4kw sildymo galios), ir dyelinis katilas.Kondishkes galios pakanka
apsildyti mano 160 kv namuka iki mazdaug -5.Sildymas reguliuojamas
savaitinio kambario ir lauko termostatu.Lauko temp.nukritus zemiau -5
sildymas ,automatiskai persijungia nuo dyzelinio katilo. Visa sildymo
sistema kainavo truputis virs 5000 lt :
1.dyzelinis katilas ir kuro talpa 4200lt
2.kondicionierius 660 lt
http://www.senukai.lt/index.php?&shp=1&cl=details&pgNr=&anid=000050917676
3.Automatika (termostatai,reles) 300 lt Taip pat dar turiu KK su
akumuliacine,bet jau senokai nenaudojau.

Idedu linka su foto :
http://www.biteplius.lt/lt/2content.diary_view_my/1954828-=(229642709

Sildau butent ora tiesiog vidiniu bloku. Tiesiog radau tokia sekminga vieta
po laiptais is kur vidinis blokas pripucia visa nama (pirmas aukstas +22,
miegamieji +19), ir tuo paciu neisijaucia "skersveju".Bandem per silumokaiti
sildyt vandeni- mano radiatorinei sistemai netinka.Ortakius montuot taip pat
velu,- padaryta apdaila.

Simet sudeginau tik 100tr dyzelio, nes radau pigesne sildymosi alternatyva -
alieju. Bet katilas Ulrich panasu kad normalus