Tema: Re: rozetes ir jungikliai
Autorius: eimaz
Data: 2011-03-25 23:14:03
smagu kai gali net iki tokiu smulkmenu apmastyt viska, as jau nebeturejau
nervu i statybu pabaiga :) taip teiisngai mastai, logiskiau pastatyt 2
linijas po 3 rozetes, bet jau turi ziast, kad tie remeliai graziai priglustu
vienas prie kito.
o toks nesusipratimas manau daugelyje rozeciu firmu bus, tiesiog imeciau
kainas, kad nieko baisaus tie legrand nekainuoja. internetines rozetes
tikrai ne 35, o vos ne 2x pigiau.