Tema: Re: rozetes ir jungikliai
Autorius: Mikrobas
Data: 2011-03-26 08:26:11
5 vietu remeliu ne kiekvienas gamintojas turi, jau nekalbant apie 6 vietu.
Kitas dalykas, beveik galiu garantuoti, kad 5 ar 6 rozetes i viena remeli
sukisti bus ganetinai problematiska, del dezuciu montavimo paklaidu, todel
skaitau 2 po 3 yra geresnis variantas, ir nebutinai remeliai turi
susiglausti, gali buti 5-15cm tarpas.