Tema: Re: rozetes ir jungikliai
Autorius: eimaz
Data: 2011-03-26 08:48:50
tv rozetes butent taip ir dariau, pirkau dangtelius (akles), jie
uzsifiksuoja remelyje ir juose greziau skyles. konkreciai del gamykliniu tv
rozeciu nesidomejau, nes jau iskart buvau nusprendes taip daryt.
vilniuje pirkau is sio zmogaus Marius +370 633 33001. kainas pasiule
geriausias. rozetes po 8,5, viengubas jungiklis 9,3, dvigubas 12,5. aisku
cia pirkta pries 1,5 metu, tai nezinau kainos didejo ar mazejo.