Tema: Re: YTONG blokeliai
Autorius: Vidas Makauskas
Data: 2011-03-16 19:39:53
>o tu pagalvok nevien apie kaina, o kokia siena turesi toki stori
>polistirolo uzsidejes? man 15cm polistirolas atrodo siaubingai, nors toki
>ir desiu. siena kartonke gaunasi. o ka dar kalbeti apie ikritusius langus ?
>nu gali juos ten iskelti y lauka ant pagaliu, bet tokios technologijos man
>tai nezinau.  kiek tu desi polistirolu , kad isgautum varza sienos kaip as
>virs 7 kad butu? del dregmes, jeigu name rekupas bus nebus tie blokeliai
>dregni.

Pasyviams namams deda 35cm polistirolo. As gi dejau 20cm neoporo, o langus
iskisau 10cm i isore ant gegniu galu, pritvirtintu murloto ankeriais. Taigi
angokrastis gavosi 10cm - 1,5 karto siauresnis, negu pas tave.
O del vedinimo galiu pasakyti tik tiek, kad 10-15 cm polistirolo yra per
mazai, kad isirenginetum vedinimo sistema. Galiu tik pasakyti, kad nama
pradejau projektuoti nuo sildymo-vedinimo sistemos. Taigi dar pamatu nebuvo,
o as jau uzkasiau vedinimo kanalus...