Tema: Re: YTONG blokeliai
Autorius: gnt
Data: 2011-03-14 17:09:58
as pasistaciau is 30cm storio. kolkas esu neapsiltines, visada planavau
siltinti 10cm, bet aciu dievui sutikau per super mamu foruma toki EVOY, tai
jis man paskaiciavio, kad siltinant su 10cm gaunasi rasos taskas ties
klijais, tai dabar siltinsiu su 15cm neoporu, kas jau yra kosmosas, nes
varza gaunasi virs 7 :) dar kas svarbu, kad tie blokeliai butu sausi,
realiai taip reiktu rekuperatoriaus name, tada zodziu viskas gaunasi super.