Tema: Re: YTONG blokeliai
Autorius: Arvydas
Data: 2011-03-14 21:53:23
ar as ne taip kainas ziuriu, bet kubas blokeliu YTONG kainuoja pigiau nei
keraminiai blokeliai pvz Wienerbergerio?

Arvydas

"Vidas Makauskas"  parašė naujienų news:illml1$kht$1@trimpas.omnitel.net...

> as pasistaciau is 30cm storio. kolkas esu neapsiltines, visada planavau
> siltinti 10cm, bet aciu dievui sutikau per super mamu foruma toki EVOY,
> tai jis man paskaiciavio, kad siltinant su 10cm gaunasi rasos taskas ties
> klijais, tai dabar siltinsiu su 15cm neoporu, kas jau yra kosmosas, nes
> varza gaunasi virs 7 :) dar kas svarbu, kad tie blokeliai butu sausi,
> realiai taip reiktu rekuperatoriaus name, tada zodziu viskas gaunasi
> super.

Vadinasi reikejo deti keramika, kurios kubas 2 kartus pigesnis. Kad keramika
netrupetu reikia pirkti Palemona arba bent Roku. Keramines sienos butu
plonesnes. Maziau kubu ir murininkai murytu. O polistirolo galetum apdeti
kiek sirdis geidzia. Ivertinant, kad polistirolo kubas 2 kartus pigesnis ir
daug kartu siltesnis, gautum ta pacia silumos izoliacija uz 10 kartu pigiau.