Tema: Re: YTONG blokeliai
Autorius: Vidas Makauskas
Data: 2011-03-15 20:13:34
> nu tu cia pavarei kaip koks "specas" (arba suinteresuotas asmuo), o 10
> kartu pigiau skamba ispudingai, tik siek tiek juokingai.
> reikia pirkti palemona arba bent roku: cha cha cha, gal gali ivardinti
> blogesne kokybe nei palemono keramikiniu blokeliu? sakai keramika 2kart
> pigesne? hmmm nu gal, bet praejusi rudeni buvo 280ytongas, 200 rokai
30cm Ytongas x 280 lt pries 25 cm keramika x 190 Palemonas = 1,8 kartai.
Taigi, jeigu namui reikia 50m3 palemono tai tau lieka 10,000 litu.
Kiek Ytongui desi polistirolo? 5cm? 10cm? Tai pridek dar uz 10,000
polistirolo ant keramikos ir gausi kokius 40-45 cm polistiroko apsiltinima
uz ta pacia kaina. As jau neskaiciuoju, kad tau pamatas turi buti ne 20cm, o
5 cm platesnis uz siena. O kaip su perdanga? Kiek saramas remsi ant Ytongo?
As sau ant 25 cm storio keramikos monolitines saramas remiau 50 cm. Tu kaip
statybininkas pasakysi, kad ant keramikos uztenka 25cm...

> (palemonas absoliuciai nesvarstytinas variantas). o beje kaip manai ar
> betono skiediniu siules (standart 12mm) kurios neisvengiamos keramikoje
Koks is taves statybininkas, jeigu nezinai, kad blokeliai murijami 2cm
siule.

> sudarys kokius silumo nuostolius ar ne? o klijai  (kokie 2mm) ytongui?
> kurie didesni?

Paaiskink kokie tavo siuliu nuostoliai, jeigu tavo siules izoliuotois 40cm
storiuo polistirolu.

> vienintelis keraminiu realus blokeliu pranasumas yra kad jie tvirtesni ir
Jeigu patalpos su Ytogais temperatura nukrenta zemiau 16 laipsniu tai
blokeliai tampa dregni. Tokioje dregmeje esantys blokeliai laisvai sutrinami
i miltus su pirstais. Netiki? Kad vaizdziau butu idesiu nuoroda su per 5
metus supuvusiais klijuoto medzio langais.

Kausta supude langus
http://www.biteplius.lt/lt/2club.club_f_reviews/333.800247.527..-=(327897091
--
Pagaliau truko kantrybe. Rudupis tiek "tersia" aplinkui, kad jau nusibodo.
Rudupis deda uzsakomus skelbimus spaudoje, smeizia ir tt.n
O dabar prie reikalo. 2004-2005 metais Kaune Aleksote buvo statomas Fredos
miestelis. Keletui namų langus pateike Kauno Doleta, kadangi pirkejai is
karto to norejo. Visa kvartala langais aprupino Rudupis. Objekto
Gen.Rangovas - YIT KAUSTA. Trijuose namuose Kauno Doleta siemet jau pakeite
supuvusius Rudupio langus i naujus (Kaunas, Aleksotas, Gebenių gatve Nr.71,
Nr.73 ir Nr.75). Aplinkui yra dar nemazai namu su panasiai atrodanciais
langais. YIT KAUSTA pasamde ekspertus ir ruosia medziaga teismui. Nuotraukos
jau issiustos i Vokietija. Preliminarus atsakymas, kad naudotas pamelinavęs
(pradejęs puti) tasas, impregnanto ir grunto nelabai matyti, nes taip dazai
atsokti negali. Ekspertai nustebę, kad impregnuoti langai gali taip suputi
per penkerius metus. Vadinasi langai galejo buti ir neimpregnuoti.
Isimti supuvę langai saugomi YIT KAUSTA sandeliuose kaip rodymas teismui.
--
nu doleta tolaiu stebina. Kodel nepasake , akd ir ju langu ten yra supudyta
? Esme tokai yra 2 gatves neminesiu kurios , ir 8 atrodo kotedzai kurei buvo
irenginejami (tinkuojami betonuojami) 2004 lapkricio 2005 vasario menesias.
Langai ideti 2004 metu spalio pabaigoje. Taigi prie esmes kodel supuvo ne
tik langai , bet ir apsildinimo medziagos siuose kotedzuose. Kausta dare
slapius darbus lauke esant minusiniai temperaturai, tarp -10 ir -17 . Viduje
pasitate "burzuikes" uzsidare langus ir nepastate ne vieno garu surinkejo.
Lauke -17 viduje +2 +4 , nakti temperaturai nukrentant iki - 2 viduje ir
dregmei esant 99% lango remo dregme sieke net 70 % , nuo tokiu salygu jie
suskilinejo prisikaupe viduje dregmes ir del to supovo. kas susidure su
statyba zino , kad tai yra neleistina klaida stovint bet kokios rusies
langams ir medziagoms. Taigi , yra foto kuriuose sie parodymai yra
uzfiksuoti , ir Kausta jau 2006 metais buvo pripazinta kalta del siu savo
broku atliekant vidaus apdailos darbus. Nes kaip zinot vyko statybos bumas
ir ju galvose buvo tik pelnas o ne galvojimas , kaip padaryti viska
kokybiskai.
--
pas mane buvo sukrautos dvi kruvos. Viena beveik metus sumestos belekaip
pamato klojinio lentos, kitoj kruvoj buvo tvarkingai suktrautos be skersiniu