Tema: Re: YTONG blokeliai
Autorius: Statybininks
Data: 2011-03-15 08:21:20
nu tu cia pavarei kaip koks "specas" (arba suinteresuotas asmuo), o 10 kartu
pigiau skamba ispudingai, tik siek tiek juokingai.
reikia pirkti palemona arba bent roku: cha cha cha, gal gali ivardinti
blogesne kokybe nei palemono keramikiniu blokeliu? sakai keramika 2kart
pigesne? hmmm nu gal, bet praejusi rudeni buvo 280ytongas, 200 rokai
(palemonas absoliuciai nesvarstytinas variantas). o beje kaip manai ar
betono skiediniu siules (standart 12mm) kurios neisvengiamos keramikoje
sudarys kokius silumo nuostolius ar ne? o klijai  (kokie 2mm) ytongui? kurie
didesni?
vienintelis keraminiu realus blokeliu pranasumas yra kad jie tvirtesni ir
gelsbetoninis ziedas nebutinas (nors rekomenduojamas)
o siaip ir tie, ir tie blokeliai yra tinkami