Tema: Re: del zidinio kapsules
Autorius: Ignas
Data: 2011-02-23 19:04:12
nes bobos toki pamate nesizergia.
O jei rimtai, tai reikalas paprastas. Tiek krosnele, tiek zidinys, tiek saslykine, tiek lauzas miske, tiek kieto kuro katilas yra identiski. Metu malkas, dega ugnis - silta, zajabys. Visas reikalas - kaip sugaudyt siluma ir kaip reguliuot jos issiskirianti kieki. Siluma is esmes gaunasi 2 pavidalais - pati ugnis ir karsti dumai / oras. Taigi nuo to, kaip efektyviai sugaudom ta siluma, toki rezultata ir turesim. Jei ten ugnis sildo kazka, vatom apsukta, arba keli oro latakai pro sali padaryti, tai naudos maza. Jei sildo kazkokia siena, arba tiesiogiai naudinga plota - tada gerai, sienos atveju ilgiau isilines, bet ilgiau ir laikysis. Dabar dumai. Jei eina staciai i kamina - nieko gero, zymiai puikiau, jei yra koks pricukas su isvedziotais kanalais, pro kuriuos dumai eina ir papildomai sildo vel ten kazkokia siena. Oro padavimo (ir tuo paciu degimo) reguliavimas - nesveiko svarbumo. Toks paprasciausias zidinys , kur kapsule - kaminas ir tiek ziniu, yra ne sildymo, o greiciau ventiliacijos irankis. Oras is kambario eina, susyla ir lekia per kamina lauk, i kambari patenka saltas oras is aplinkos. Jei degimo kamera sandari, tada bent jau gali jai paciai ikaitus uzdaryt oro padavima ir sildytis, kiek ji ten gali. Palyginkit kuo skiriasi KKK nuo zidinio, paaiskes is tas.
Taigi reziumuojant: zidiniai - boboms zargdyt, krosneles - sildyt. Faktu, kad ir nuo zidinio, i ji malku vagona sumetus, kazkas isyla, dziaugtis pernelyg nederetu, cia salutinis konstrukcijos efektas.