Tema: Re: del zidinio kapsules
Autorius: Sail
Data: 2011-02-23 12:47:58
Na nevisai taip. Jei zidini nu labai labai gerai izoliuosi nuo kambario, tai
visa siluma taip arba anaip isleks per kamina, ar ne taip? Nes kurgi jai
dingt kitaip.

Dabar gi zidinys tik pusetinai apdedamas silitinimo medziagom (cia pizdiec
siaip, daikta skirta sildymui apdet medziagom, kad silumos i isore
neskleistu), tai sildo kambari jis irgi pusetinai.

Mano kuklia nuomone, geriausiai sildytu isvis gelezine krosnele be jokio
samoto viduj, tik ji arba kaistu iki raudonumo, arba dervos priaugtu, taigi
butu nepatogi eksploatacijai kambary.

Niekas sau klausimo neuzdave -  o xuli visos pirciu krosneles skardines, ne
zidiniai kokie (grazu!) ar krosneles su samotu viduj. Ogi tikriausiai todel,
kad ju darbas max silumos i aplinka atiduot, ir pageidautina greitai.