Tema: Re: del zidinio kapsules
Autorius: gintasma
Data: 2011-02-23 10:54:39
Turiu zidinio kapsule su kampiniu dideliu stiklu. Visus balsus atiduodu tik
uz zidini. Net baisu pagalvot kaip vietoj jo galetu stovet kokia urodliva
krosnele. O sildo ne tik bobos aki, bet ir visa didziule svetaine. Reikia
tik malku negailet. Ir mallonumas ir grozis neishpasakytai.

"bzik" <bzik@bzik.bzik> parašė naujienų
pranešime:ik2bbn$1nk$1@trimpas.omnitel.net...