Tema: Re: del zidinio kapsules
Autorius: Sail
Data: 2011-02-23 16:14:44
Jei tau estetika svarbiau, tai daryk kaip tau graziau.

Is sildymo puses ziurint daryti deze is gipso kartono virs kapsules tai
beprasmybe. Senovej tokia konstrukcija gaudavosi del atviro zidinio
konstrukcijos, dabar tai tiesiog kartonine jos imitacija.

Vatu nedet ant sienos nezinau ar galima, juk oras tavo dezej drasiai bus
virs 100 laipsniu, tiek kais ir siena (priklausomai nuo ventiliacijos
zinoma).