Tema: Re: del zidinio kapsules
Autorius: Ignas
Data: 2011-02-23 18:42:09
Tai va visa esme tame ir yra - malku gailet ar ne. Jei visa labanoro giria uzdegt, tai ir uz kilometro silta butu, ir be jokiu izoliaciju, tik klausimas kiek tai kainuotu. Jei ivertintum kiek malku sukisi didziules svetaines sildymui zidiniu su kampiniu stiklu, tai pamatytum, kad jomis galetum pora dienu sildyt visa nama, jei naudotum krosnele. Uztat zidiniai ir sildo tik bobos aki. Nors jei "grazu" - vienintele butina savybe, tada visai tinkamas sprendimas