Tema: Re: rekuperaciniu sistemu klausimai
Autorius: Terpentinas
Data: 2011-01-25 08:10:50
GNT pasakysiu, kaip mes darome, vonioje kaip minėjau yra ištraukiamoji
ventiliacija perteklinei drėgmei pašalinti, bet ją jungiame labai retai,
dažniausiai tiesiog paliekame vonios duris pilnai atidarytas, kad namas
prisipildytų drėgmės, bet jei yra poreikis tai ištraukiame tą drėgmę ir
nematau jokios problemos ar šilumos nutekėjimo. Siūlau daryti vonioje ir san
mazguose ištraukiamą o visu kitur normalią rekuperaciją su padavimu ir
ištraukimu. Vieną kartą pasidarysi ir turėsi, nėra nieko blogiau kaip
perdarinėti, kas jau padaryta.