Tema: Re: rekuperaciniu sistemu klausimai
Autorius: Liuc
Data: 2011-01-23 22:45:39
?I gyvenamasias patalpas ateina alnkscios 78 mm skersmens slangos (kaip
dulkiu siurblio), rekupas priesprisinio silumokaicio tipo. nera jokiu tenu
ar pasildymu, oras paduodamas pora laipsniu vesesnis nei kambaryje.
gartraukis turi buti naudojamas recirkuliacinis, kad nesuveltu slegiu
skirtumu visame name. oras is gyvenamuju patalpu juda i sanmazgus, kur jis
kaip dazniausiai buna siltesnis, del to ieinancio oro temperatura nuo
esancio gyvenamojoj patalpoj skiriasi minimaliai. mokejau maziau nei uz
tradicine skardiniu ortakiu sistema ir rotorini ar plokstelini rekupa.