Tema: Re: rekuperaciniu sistemu klausimai
Autorius: Vidas Makauskas
Data: 2011-01-24 19:17:09
As i kiekviena kambari tiesiaja tiesiu d100 kanalizacijos vamzdi iki
palanges. Tiesiaja, nes gali tekti kada nors pravalyti. Po palange, nes cia
galima butu pasildyti paduodama ora.
Oro ustraukimas yra vonioje, duse, tualete ir virtuveje. Oras nebus
maisomas. Pro rekuperatoriu praejes oras bus paduodamas i karsto vandens
ruosimo boileri su siluminiu siurbliu.
Rekuperatorius dirbs kiaura para.
--
Skaiciuoju taip. Jeigu is kambariu istraukiamas 20 laipsniu silumos oras, o
i nama paduodamas 0 laipsniu oras tai po 100% NVK rekuperatorioaus gausime,