Tema: Re: rekuperaciniu sistemu klausimai
Autorius: gnt
Data: 2011-01-23 14:17:18
Apie atsipirkima nediskutuokim, nes ir taip aisku, kad niekada neatsipirks
:) Siaip tikejausi, kad uztektu vienam kambariui 2 vamdziu t.y. vienas
istraukia, kitas ipucia ora (tiksliau dvieju skyliu sienoje mano atveju).
Turejau minciu, kad vamdziai ateina koridoriaus lubomis, o kambariuose tik
pro sienas islenda ir lubomis ju nebereikia vedzioti, tokiu budu lubas
tereiktu zeminti man tik koridoriuje. Bet jeigu reikia viena vamzdi viename
kambario gale, kita kitame, viskas komplikuojasi. O ir tas metodas, kad per
trisaki vis dajungi sekanti kambari man kazkaip nelabai rimtai atrodo, bet
jeigu taip daroma, tai gal ir normaliai.