Tema: Re: GUODZIO men. siluma
Autorius: Mindaugas T
Data: 2011-01-10 12:56:27
Truputį persistengėt su asmeniškumais, bet iš esmės dar labiau
patvirtinot problemą.
Aiškinat kad Sodra, VLK ir teismo išlaidos jau nebesiskaičiuoja, nes jos
iš kitų biudžeto eilučių, tik va klausimas - o iš kur jie pinigus gauna?
Ar sutinkat didint pajamų mokestį, kad sumažinti šildymo išlaidas?

Net jei sutikčiau su Tamsta, atmetam Sodrą, VLK ir teismų išlaidas -
argi tikrai nėra skirtumo, savi sveiki dantys, ar su sutaisyti po
išbarškinimo? Kokia suma įvertinti gyvenimo kokybės skirtumą? Į kokią
biudžeto eilutę įrašyt?

Ir, pagrindinis klausimas, kuris pasislėpė dėl mano netinkamai parinkto
pavyzdžio - ką reikės paduoti į teismą, ir iš ko reikės išieškoti
nuostolius dėl suodžių sukeltų plaučių ligų? Nes buvo pigiau mokėt
taršos mokestį? Ir taip paskaičiavo visi rajono daugiabučiai? Ir vėl -
kaip reiks suskaičiuot gyvenimo kokybės skirtumą?

O automobiliai pakankamai geras pavyzdys, tik va problemėlė kad
centralizuoto susisiekimo sistemos niekaip neišlipa iš mokslinės
fantastikos stadijos. Ar siūlot iš pradžių uždraust, o po to žiūrėt
kokios galimos alternatyvos? Kur problema didelė, taip ir daroma -
apmokestinamas įvažiavimas į Nidą, Palangą, vis kyla kalbos kad reikia
apmokestinti įvažiavimą į Vilniaus senamiestį, branginamos stovėjimo
vietos ir t.t.

Dėl Kauno energijos - labai sveikinu.

M.