Tema: Re: GUODZIO men. siluma
Autorius: Mindaugas T
Data: 2011-01-10 11:08:37
Ką ir noriu pasakyt.
Teigiate, kad yra žymiai pigiau šikt man į kepurę nei įsivedinėt
normalią kanalizaciją, kadangi už stomatologo paslaugas protezuojant
išmuštus dantis mokate iš kitos biudžeto eilutės?

O kad monopolininkas dirba blogai - čia jau visai kita tema. Pradėt
aišku reiktų nuo oficialių paklausimų oficialiais kanalais, pridedant
nuotraukas ir t.t. Jei nebus reakcijos, paklausimus siųsti registruotais
laiškais - kad niekam nekiltų klausimų, kada gautas paklausimas. O
toliau pagal situaciją - jei jie geranoriški, galbūt darbai jau
suplanuoti pavasariui, jei jie piktybiški, galbūt net ir teismo reiks.

M.