Tema: Re: GUODZIO men. siluma
Autorius: Darius Styra
Data: 2011-01-10 11:29:25
   Deja klystat: tuom atveju jei jusu dantys iskristu nuo mano kumscio -
protezavimo islaidas tektu apmoket man, kartu su baudom ir sugaistu laiku
teismuose.  Dantu gydima dalinai kompensuoja sodra, o protezavimo - berods
ne - nors jei cia klystu, tai klystu ir mokedamas dantistei uz tvarkyma.
   Jei taip jau lyst i krastutinumus - tai kodel miestai neuzdaryti nuo
automobiliu - kiek jie tersia, reiki  cenytralizuot susisiekima miestuose!!!
   Uzklausiau Kauno energijos - laukiu atsakymo.

 Styra