Tema: Re: GUODŽIO mėn. šiluma
Autorius: Vaidas
Data: 2011-01-07 09:38:14
52kv - 400Lt. Viršutinis aukštas, daug išorinių sienu visam name, vieną
sieną rimtai reikia šiltinti, temperatūra 18-20 laipsnių (prie tos
sienos 15-16 laipsnių).

Šilumos suvartota daugiau, nei šaltąjį prajusių metų Sausio mėnesį. Va
čia keisčiausia.

Reiks kažką galvoti, nors kai pirkom, tai žinojome, kad kainuos šildymas
daug.

Vaidas