Tema: Re: Stumdomu/pakabinamu duru sistemos Vilniuje
Autorius: Spakainas
Data: 2010-12-27 08:47:23
Man regis pastatoma (su apatiniu bėgeliu) bus pigiau ir paprasčiau - jei
norisi pakabinamos, tada reiks daryt duris iki pat lubų, nes ant gipso
šonu tikrai nepakabinsi. Spėju lubos irgi gipsas- papildomos problemos
su stabilumu ant ilgų varžtų. Skaitau kad tik su apatiniu bėgeliu gausis.
P.s. mes darėmės voniai stumdomas stiklines duris slenkančiose sistemose
- viskas kaip ir ok, tik kaina ~800+ litų už 2.5x0.75 duris ;] Ant
kažkokių lievų vadybininkų užsirovei, mums geranoriškai iškarto kainą
suskaičiavo, patarė dėl rankenų, dėl bėgelių ir t.t. Tam pačiam ermitažo
skyriuj. Dar bandėm žiūrėt berods vesidoj, tai kaina buvo panaši, tik
kažko ten tuokart neturėjo, ar tai rankenų normalių, ar profilių
tinkamų, tai pasirinkom ss.