Tema: Re: Stumdomu/pakabinamu duru sistemos Vilniuje
Autorius: eimaz
Data: 2010-12-21 23:49:13
o tai kodel nusprendei, kad jei sildomas parketas tai butinai turi buti
pakabinamos? pas mane apatinis profilis visur klijuotas prie grindu, nors ir
turejo galimybe grezti.
man dare www.ralko.lt nuo slenkanciu sistemu kaina skyresi 2x pigiau. na jei
SS pritaike super kainas kaip pazistamui, tuomet 1,5x pigiau.