Tema: Re: Stumdomu/pakabinamu duru sistemos Vilniuje
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2010-12-21 10:56:08
Yra siena ish gipso kartono. Angos dydis 116cm * 205 cm. Ta siena - iejimas
i drabuzine. Pagal angos perimetra - profilis. Grindys - medinis parketas
ant šildomu grindu, tad grezti galima kokius 5cm. Ar pakabinamos ar
stumdomos - man jokio skirtumo - ziurint kas praktiskiau. Stumdymui yra
vietos i abi puses. Kokios dar info reik?

"Mikrobas"  wrote in message news:iepp9a$r4j$1@trimpas.omnitel.net...

Pradeti reiktu nuo to kikia visgi sistema bus, pakabinama ar stumdoma.
Skirtingos medziagu kainos, ir kai kuriais atvejais labai skiriasi darbu
sudetingumas.
Darau visokius variantus, todel kartais ir senukuose apsipirkti tenka - kai
zinau ko reikia ir skubiai prireikia.

Brezinuka imesk cia arba i privata, su pageidavimais, orientacijai primesiu
daliu kainas, kur ju rasti ir reikiamas ploksciu ismieras.