Tema: Re: Stumdomu/pakabinamu duru sistemos Vilniuje
Autorius: Sprite
Data: 2010-12-21 21:54:33
del pakabinamu:
http://www.vbh.lt/

variantu man pasiule keleta, pagal kaina/kokybe/dizaina, zmogeliukai
supranta apie savo darba, sandelys vietoje, tad rinkinys vietoje irgi:)
produktai geri, kainos ne seneku, kartais nedziugina, nes tenka visa 'begini
metra:)' t.y. 3 ar 6 m pirkti
plokstes neispjaus, bet salia yra kelios "pjovyklos", vienu reisu suderinti
galima:)

Sprite