Tema: Re: Stumdomu/pakabinamu duru sistemos Vilniuje
Autorius: solara
Data: 2010-12-21 09:56:54
Prekybos salonas  PATS SAU BALDŽIUS: Vilnius, S.Žukausko g. 2 / Ulonų g. 3,
mob. tel. 8 652 92 007,  tel. (8 -5) 2102020, faks.(8-5) 2102021,
www.baldzius.lt

ir turi medžiagų, ir pjausto plokštes.
tik kad sukomplektuoti atskirai medžiagas ar užsakyti pas juos padaryti
duris - galutinė kaina gali per daug mažai skirtis kad apsimokėtų naudoti
savo darbo jėgą :)