Tema: Re: Draudimas namo kokia sumai ?
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2010-11-11 11:05:27
Nei triukas nei ka. Tai vadinasi proporcinis draudimas. Jei taip susitarta, taip ir mokama. Bet tavo matieka neteisinga. Sudegus visam namui gausi 10.000. Taciau sudegus pusei namo ir esant nuostolio sumai 50000 , tu gausi 5.000, o ne 10,000 Lt.

"Sail"  wrote in message news:ibgbef$7qb$1@trimpas.omnitel.net...

Yra toks vienas pasleptas draudimo triukas. Is kart sakau - linko i
konkrecias taisykles neturiu ir ieskot tingiu, bet ta dalyka ne syki
draudimo specai patvirtino man kai specialiai to klausiau, o taip pat ir
draudimo moksle buvo mineta.

Turi tarkim nama su atstatomaja verte 100K, o apdraudei sumai 10K. Namas
sudege vdrebezgi.

Tulas logiskai mastantis pilietis masto, kad gaus 10K ismoka. Aha, kurgi.

Draudimas masto kitaip - buvai apdraudes 10% savo namo, 90% nedrausta buvo.
Tad gausi 10% draudimo sumos. Shtuka litu.

Jei cia draudimo specu yra, ir as neteisus, prasyciau mane sudirbti i
dulkes, pateikiant konkrecias nuorodas, kad yra ne taip.
Pasiklauskit draudimo brokeriu jeigu ka. Specialiai sito fokuso niekas
nereklamuoja, kitaip mazai kas draustu turta.

"rrr" <ri@rrrr.lt> wrote in message news:ibf4gl$436$1@trimpas.omnitel.net...
> [...]
> zmogelis gauna 20 - 30 tukst ir galvoja ka su jais veikti. nesakau, kad
> senas pastatas turetu buti draudziamas atkuriamaja verte - imoka draudimui
> butu nereali, bet paaiskinti sita turetu.
> siaip tai draudziantis butina skaityti taisykles, ypac namu turte skiriasi
> salygos (kokia dalis bus atlyginta ir kokia verte skaicius jusu daiktu
> atkurima).  draudimo kompaniju agentai daznai i nepatogius klausimus
> vengia atsakineti - juos spaudzia planas. prasykit taisykliu ir
> aiskinkites arba konsultuokites pas brokerius ar zalu reguliavimo specus.

>>> ismoka (pvz vetra nulupo stoga, tu issikvieti uab-a, jie pateikia