Tema: Re: Draudimas namo kokia sumai ?
Autorius: Sail
Data: 2010-11-11 11:02:07
Yra toks vienas pasleptas draudimo triukas. Is kart sakau - linko i
konkrecias taisykles neturiu ir ieskot tingiu, bet ta dalyka ne syki
draudimo specai patvirtino man kai specialiai to klausiau, o taip pat ir
draudimo moksle buvo mineta.

Turi tarkim nama su atstatomaja verte 100K, o apdraudei sumai 10K. Namas
sudege vdrebezgi.

Tulas logiskai mastantis pilietis masto, kad gaus 10K ismoka. Aha, kurgi.

Draudimas masto kitaip - buvai apdraudes 10% savo namo, 90% nedrausta buvo.
Tad gausi 10% draudimo sumos. Shtuka litu.

Jei cia draudimo specu yra, ir as neteisus, prasyciau mane sudirbti i
dulkes, pateikiant konkrecias nuorodas, kad yra ne taip.
Pasiklauskit draudimo brokeriu jeigu ka. Specialiai sito fokuso niekas
nereklamuoja, kitaip mazai kas draustu turta.

"rrr" <ri@rrrr.lt> wrote in message news:ibf4gl$436$1@trimpas.omnitel.net...
> [...]
> zmogelis gauna 20 - 30 tukst ir galvoja ka su jais veikti. nesakau, kad
> senas pastatas turetu buti draudziamas atkuriamaja verte - imoka draudimui
> butu nereali, bet paaiskinti sita turetu.
> siaip tai draudziantis butina skaityti taisykles, ypac namu turte skiriasi
> salygos (kokia dalis bus atlyginta ir kokia verte skaicius jusu daiktu
> atkurima).  draudimo kompaniju agentai daznai i nepatogius klausimus
> vengia atsakineti - juos spaudzia planas. prasykit taisykliu ir
> aiskinkites arba konsultuokites pas brokerius ar zalu reguliavimo specus.

>>> ismoka (pvz vetra nulupo stoga, tu issikvieti uab-a, jie pateikia