Tema: Re: Pakomentuokit schema - dujos+malkos
Autorius: Drambliukas
Data: 2010-08-30 14:42:54
Dar tokia ideja.
Reikia paziureti Viessmano pajungimo schema. Ar ten tik 2 vamzdziai t.y. kaip jis sildo
karsta vandeni. Jei jame yra trieigis voztuvas, kuris pasildzius radijatorius persijungia
sildyti boileri tada nieko gero. Bet jei tokio daikto nera - tai siurblio elektros laida
galima atjungti is viessmano valdymo bloko ir prijungti tiesiai i rozete.