Tema: Re: Pakomentuokit schema - dujos+malkos
Autorius: Evaldas
Data: 2010-08-27 12:01:28
Ne, aš nesiginčysiu, juolab čia ne mano sritis. Teisingai tai, kad nemačiau - dar ne argumentas. Kaip ir nelaikyčiau rimtu argumentu "santechnikai sako". Gal paklausk kur jie taip (pa)darę ir apsilankyk su buteliu pas šeimininkus, įdomių dalykų gali išgirsti.
Ir dar kodėl tavo brėžiny iš KKK paduodamas nukreipiams priešpriešiais grįžtamam ? Tai čia ir Viessman ir santechnikai šią schemą matė ir viskam pritarė ???