Tema: Re: Pakomentuokit schema - dujos+malkos
Autorius: Night
Data: 2010-08-27 12:12:59
Jo, del apsilankymo pritariu - reiks taip ir padaryti. Del paduodamo priespriesais giztamam - taip pat
klaida brezinyje. Santechnikais pasitikiu, irenge visa namo sildymo sistema be mano isikisimo, esu
100% patenkintas jau 2 metus. Sake, aptare veikimo principa su Viessmann - kogero kad uzsitikrinti,
aptarsiu viska dar ir pats.
Tu man tik pasakyk, nors tai ir ne tavo sritis, bet nedurnas diedas esi :), kaip isspresti reguliavimo
klausima jungiant katilus lygiagreciai - konkretus klausimas zemiau esanciame mano poste.