Tema: Re: Pakomentuokit schema - dujos+malkos
Autorius: Night
Data: 2010-08-30 10:42:52
Tikras nesu, bet 100% atsakymo ir nesitikiu is nieko gauti - patys Viessamno inzinieriai nezino.. Siaip tas
katilas matuoja ne griztancio termofikato temp., o esancio sildymo kameroje, taigi jis nemato, koks grizta
i katila ir supykti neturetu. Logiskai katilas, matydamas, kad vanduo pakankamos temperaturos, turetu
tiesiog jo daugiau nebesildyti, bet kad del to nustotu ji varinejes po sildymo sistema - nemanau.