Tema: Re: Pakomentuokit schema - dujos+malkos
Autorius: Evaldas
Data: 2010-08-27 12:27:27
"Night" <vkumpikas@**gmail.com> wrote in message news:Xns9DE17C46E5C28vytistbslt@194.176.32.141...
> klausima jungiant katilus lygiagreciai - konkretus klausimas zemiau esanciame mano poste.

Nežinau, reiktų pagalvot :) paprasčiausia ir teisingiausia (bet ko gero nepigiausia) statyt išorinį valdiklį kuris sužiūrėtų abu katilus ir siurblį ir ketureigį ir t.t., www.eltalis.lt tikrai ras ką profesionalaus pasiūlyti ir patarti.

O sukantis mėgėjiškai  reiktų pasinagrinėt DK vidinę struktūrą ir tada ką nors galvot. DK cirkuliacinis viduje ar išorėje ? Jei išorėje tai. DK degiklį galima atjungt paprastu termostatu ant KKK išėjimo, atjungus tik degiklį siurblio ir viso kito valdymas turėtų veikti kaip veikęs.