Tema: Re: No frost zona saldytuve ar reikalinga ?
Autorius: Movila
Data: 2010-06-04 13:39:43
Nezinau, kaip pas jus, bet musu saldytuve kelias dienas  pastovejusi
atidaryta grietine  pagelsta, prisigeria saldytuvo kvapu, ji tikrai nera
tokia skani, kaip ka tik atidaryta. Jau nekalbu apie varskes, ar fermentini
suri (-: Dar svarbus dalykas zuvis- ja susaldzius skonis tikrai prarandamas-
argi ne puiku, prisigaudzius zuvytes ja islaikyti visa savaite sviezia?
Aisku, jei pagautos zuvies kiekis ne 1 vnt (-:
Kadangi pati jokios Bio Frech zonos neturiu, tai negaliu palyginti, remiuosi
tik musu imones pirkeju atsiliepimais. O kad nuomoniu yra ivairiu, tai
kitaip ir buti negali .