Tema: Re: No frost zona saldytuve ar reikalinga ?
Autorius: Movila
Data: 2010-06-03 11:21:52
Kai saldiklis No Frost, jame nesirenka serksnas ir ledas, tokio saldiklio
nereiks atitirpinet- tikrai super dalykas.
Kalbant apie Liebherr nuline zona Bio Frech (bet, butent Liebherr), tai dar
negirdejau nei vieno atsiliepimo is savo klientu, kad kas nors gailetusi,
jog mokejo nemazai uz toki daikta. Liebherr Bio Frech zonoje laiko viska -
varske, sviesta, grietine, pagamintas namie salotas ir sie produktai
issilaiko visiskai sviezi iki savaites. Kiti is vis jokios mesos ten
nelaiko, o deda tik tokius produktus.