Tema: Re: No frost zona saldytuve ar reikalinga ?
Autorius: Arj
Data: 2010-06-04 11:30:10
ka reiskia "po keliu dienu"? kas liecia tokius elemntarius produktus kaip
greitine ir sviestas, tai "pradaryti" jie savaite be jokiu absoliuciai problemu saldytuve isstovi.
(su salyga, kad ju galiojimo laikas nesibaige dar parduotuvej)

saip dar daugiau - koks sviestas ar ypac suris, apskritai gali savaite isstoveti ne saldytuve.
tiesa, siuris stipriai dziuna :)

pas mane feja megeja laikyti sviesta ne saldytuve - siltas ir tapasi geriau, ir saip gausiai jo vartoja (t.y. vietoj
aliejaus),
tai savaitei iseina 1-2 pakeliai - laikoma pausiau saldytuve, puspoau ant stalo,
pagal skoni skirtumas jauciu tik nuo temparaturos (t.y. ar is saldytuvo, ar siltas - skonis skirasi), bet ar vakar, ar
pries pora savaiciu pirktas - nu nei velnio.