Tema: Re: No frost zona saldytuve ar reikalinga ?
Autorius: bzik
Data: 2010-06-03 11:58:03
o kam pirkt produktus savaitei ir pirkt prabangu saldytuva, kad juos islaikyt sviezesniais? Man rodos gyvenam aplinkoj, kur parduotuviu tikrai netruksta ir per puse miesto nereikia vaziuot i pakrasty esancia baze.
Gamini tiek, kiek suvalgai per 1-2 kartus, i parduotuve kas pora dienu uzsuki ir viskas. Negi maksimine salota lentynoje siandien bus blogesne uz ta pacia salota pastovejusia nuo sekmadienio bio-fresh zonoj? :)