Tema: Re: No frost zona saldytuve ar reikalinga ?
Autorius: Night
Data: 2010-06-03 10:49:04
Nezinau, pastebejau tik viena privaluma - alus vasara smagiai saltas buna is ten :) o siaip tai vis
neatrenku, ka galima deti, ko ne - pvz agurkams, ridikeliams - pypiec toje nulineje zonoje, del kitu
darzoviu prailginto sviezumo - nepastebejau akivaizdaus skirtumo. Tureciau proga pasirinkti -
nemokeciau net keliu simtu uz ta zona. Bet cia mano asmenine nuomone.