Tema: Re: trimerio rinkimai
Autorius: kg
Data: 2010-06-04 13:14:03
na bet kuris gamintojas rekomenduoja naudoti tik jo dalis ir aksesuarus :)
kitas dalykas konstukcishkai ar tai leistina
gal tarkim kitoks peilis reikalauja daugiau galios ish variklio, kitokio
reduktoriaus ir perdavimo ar pan
shito ash nepatarsiu :)

pas mane toks buvo
http://www.gitana.lt/Sodo-ir-svaros-technika/Vejapjoves-zoliapjoves/Priedai-zoliapjovems-trimeriams/Trisakis-peilis-bruzgynams-300mm-STIHL.html
dabar jau sutrumpejes nu galandimo
ne shtiliaus toks kainuos apie 50 lt

kg

> supratau. O kas butu, jei vietoj gimtojo abejotinos vertes peilio uzdeciau
> pvz. tridanti zoles peili, nors gamintojas tokio pasirinkime nesiulo (yra
> astuondantis diskas)?
>
> "kg" <kaziukas@hotmail.com> wrote in message

>>> augalais. Pakele su savaime zelianciomis slyvaitemis, karklais. Pamiske

__________ Information from ESET NOD32 Antivirus, version of virus signature database 5171 (20100604) __________

http://www.eset.com