Tema: Re: trimerio rinkimai
Autorius: sulas
Data: 2010-06-04 08:49:44
O gal kas turit su keturtakciu varikliu? Siulo cia ir man Makitos grupes
nepamenu tikslaus pavadinimo....
Kaina gundanti 1200, su peiliu ir valu, platus dvigubi dirzai, nesunkus..
Berods 0.7kW. Tik va del motoro kazkaip mastau ar tikrai verta imt
keturtakti. Pardavejas sako dirba tyliau, mazesne vibracija. Aisku uz tokia
kaina jau ir shtiliu nebloga varianta galima paimt...