Tema: Re: trimerio rinkimai
Autorius: bzik
Data: 2010-06-04 11:21:11
Galimos pjaut zemes ~70a., dalyje jos tenka kovot su kieciais, viksvom, erskeciais. Pievos zole vietomis reta - paauga smilgos iki 50-70cm ir dziusta, isgula. Kitur kaip kilimas tanki, su >1m aukscio sketiniu seimos augalais. Pakele su savaime zelianciomis slyvaitemis, karklais. Pamiske su alksniukais, drebulem, avietem, dilgelynais. Daug slaitu, nelygumu.
Noriu priziuret kuo didesni plota. Daliai jo pakaktu 2-3 pjovimu per sezona.  Yra galva su valu ir keturdantis peilis (trumpais kokiu 3-4cm dantim). Normalus darbas ir nasumas gaunasi su valu. Valas max. 2,4mm. Valas aukstesnes, kietesnes ir tankios zoles nebenori imt.  Uzsidedi peili - asmenys mazi > mosuoji tam paciam rezultatui kaip su valu trigubai daugiau, o kur zole zole retesne - isvis tuscias darbas. Rezultate normaliau priziuriu iki 30a, nes kitur nespeju kol zole neperauga, kitur nelendu, nes su turimu disku laiko gaisimas ir kuro deginimas. Jei tik aplinka tvarkytis, tai susitvarkyciau ir turimu, bet yra n kitu darbu, tad reikia greit ir efektyviai.
Todel noriu imt kazka, kas dirbtu su storu valu, turetu normalu tridanti zoles peili, normalu diska sumedejusiems augalams.