Tema: Re: trimerio rinkimai
Autorius: bzik
Data: 2010-06-04 09:25:19
dolmar nupirko makita. Eina tie patys gaminiai, tik skirtingu apipavidalinimu :) Dolmar seniau buvo kiek pigesni, nes ne tiek prekes vardas zinomas.
Pries 5m pirkau 1kw makita DBC300 uz maziau nei 900 Lt. Dirba po siai dienai, gan intensyviai.
1200 uz 0,7kw atrodo visai nepatraukliai, nes uz tiek jau galima nupirkt dvigubai galingesni dvitakti stiga, solo