Tema: Re: trimerio rinkimai
Autorius: bzik
Data: 2010-06-03 15:28:06
kaip rodo patirtis, pakampiu augmenija gerokai sunkiau iveikiama, nei nuolat priziurima :) Kieciai, balandos ir pan. speja gerai isaugt, ju kamienai tvirti. Turiu 1kw benzinini Makita kazkuri modeli. Aukstesnei ir kietesnei zolei galios ant ribos ir jau valas nepaveza. Pjaunant peiliu darbo nasumas apgailetinas lyginant su valu. Esu pakrasciams bandes 1kw elektrini oleo-mac, tai jo galios piktzolem nukirst nepakanka, o kiek rimciau padirbejus uzkaista variklis.
Mano manymu 0,8-1kw normalaus gamintojo irankis turetu but minimumas normaliam darbui.