Tema: Re: Lauko baldu APSAUGA
Autorius: S
Data: 2010-05-19 11:09:07
Nevisi sunys vaikus kandzioja.
Nenorint didelio suns, galima mazo pikto ant "lenciugo" priristo bambsunio -
jie dar geresni PIR'ai nei dideli sunys.
Nors didelio suns didelis ir privalumas, ypac, jei negereciai mato toki suni
kartais palaida lakstanti...
Ir kazkas teisingai pastebejo, kad kales geriau nei "kalinai", bet suniui
reiks voljero, kad iki jo kiti sunys neateitu "pagerti" ar pasismaginti.