Tema: Re: Lauko baldu APSAUGA
Autorius: svk
Data: 2010-05-18 23:39:42
Užsiveiskit visi šunis - pas mus dar nieko nesimato, o jau visi skalija -
spėju tai dar viena kliūtis, kuri nepatinka visokiems ilgapirščiams, kuriems
patrumpinti pirštukus reikėtų. Ir išties su kaimynais sutariam, pažiūrim
vienas į kitą - skambina mums pvz. vakare ir ir sako, ar garažą vėdinat, ar
pamiršot uždaryti? Tad tikrai nieko panašaus, tpfu tpfu tpfu, nors dėl
cirkų - sutinku - reikia saugotis. Paskutinė vagystė, apie kurią girdėjau -
irgi apšvarino, kol miegojo, bet tam yra signalizacija, kurios apvogtieji
kaip tyčia neturėjo.

"vaidas100" <vaidas100.stabdomspama.@gmail.com> parašė naujienų
pranešime:hsu84f$kp2$1@trimpas.omnitel.net...