Tema: Re: Lauko baldu APSAUGA
Autorius: Terpentinas
Data: 2010-05-19 09:19:27
Kiek atsimenu pas juos daviklis apie 2000 lt x4 vnt.
Bet ten keli simtai gali plaukioti. Bet rezultatu esu labai patenkintas,
tokia iranga prisiima saugoti policija. Per 6 metus niekam dar nepavyko
praeiti nepastebetam. Savo nuosavame name irgi esu prasitampes perimetro
kabelius taupau pinigelius ir taip pat statsysiuos.